onsdag 3 februari 2010

Sigge på sin första avfallskonferens



Idag har jag varit på min första avfalls-konferens. Mamma och pappa övertalade mig att hänga med. Jag lyssnade på senaste nytt inom branschen, sen drog jag iväg till mammas kompis Marlene och hennes kille Hampus. Där var det roligt för dom gosade jättemycket med mig.

Mamma och pappa kallar mig VBB (världens bästa bebis). Det kanske beror på att jag redan är rätt duktig på att hålla upp huvudet alldeles själv eller att jag faktiskt följer med blicken riktigt bra.

3 kommentarer:

  1. Jaa Sigge, och mer ska det bli nästa gång jag träffar dig :) jag har sagt till Hampedampe att skicka över bilderna från ditt besök, så hälsa mamma din att hon får dom i helgen! Puss på dig VBB från tant Marlene

    SvaraRadera
  2. Det ska börjas i tid - vi avsätter en stol för Sigge på nästa konferens också.
    Och han håller huvudet, det är bra. Men än viktigare: Sigge är redan duktig på att le (för det var väl inga magkramper??)!!
    /En av alla famnar (Anna-Carin)

    SvaraRadera
  3. Och så fick Sigges söta mamma vara med på bild! Trevligt! :)

    SvaraRadera