onsdag 3 februari 2010

Presenter!!!



















Jag har fått massor av presenter och det har varit superkul för alla här i Röhult att öppna dörren för bland annat ett tårtogram. (tusen tack Madde och Martin för Sigge-tårtan, mums!!!)

Fina blommor har vi fått från mammas nya och gamla jobb, farmor, morfar och Monica, gammelfaster och farbror.

Fina kläder har vi fått från farmor, gammelfaster och farbror, Monica, Albin Marie Ella och Alva, Lotta och CO, Hellströms, mina grannar Hanna, Claes, Hans och Marcus. Ett paket kom också på posten från Anders, Jenny och Linnea.

Bok från pappas kompis Julle och hans barn. Pengar till mitt sparkonto från gammelmormor och morfar och gammelmoster och morbror. Aktier från morfar. Jag fick också en snorrensare av mammas arbetarkompis Linda. Lite obehaglig men ganska bra.

Förlåt för de som min mamma har glömt bort, hör av er så ska jag tacka er särskilt.

Stor puss och kram till alla gulliga kompisar och släktingar.





1 kommentar:

  1. På dagens bilder syns det klart och tydligt att han har ärvt sin morfars ögon tycker jag! Han är lik Jan på de bilder där Jan respektive Maria håller honom.

    SvaraRadera