onsdag 10 februari 2010

Besök på pappas kontor och nya kläder minsann

Lite av soptemat fortsätter även idag. Vi var på pappas kontor idag och hälsade på. Det var roligt, många som tittade och ville gosa litegrann. Mest gosade jag med tant Anna som var lite rund om magen, kanske får jag en kompis senare i år?!

Vi hann också med en kort tur till Göteborg där min pappa hade ett lunchmöte. Mamma och jag följde med och gjorde stan. Jag fick en massa nya kläder, jättehäftiga tyckte vi. Pappa höll inte riktigt med. Jag tror han var lite skeptisk till att jag och mamma valde ut en rosa pikétröja till mig. Den som var så himla tjusig. Till det fick jag också en riktigt stilig gubbkeps. Den var alldeles för stor men vi provade den ändå och tog kort. Visst är jag snygg i den?! Den blir perfekt till sommaren.

1 kommentar: