måndag 15 februari 2010

Sigge kampanjar vidare "Ge mig fler kusiner"


I helgen tittade jag lite på melodifestivalen. Den var inte sådär jättebra. Det var liksom inte musik som jag är van vid. Pappa spelar Thåström hela tiden annars. Och jag tycker nog att det är rätt bra. (får jag höjd veckopeng nu då farsan?!?!)

Melodifestivalen tittade vi alla på hos mina kusiner Ella och Alva. Dom är jättesöta men jag skulle gärna vilja ha fler kusiner, typ i min ålder. Tycker ni inte att hela kusinfamiljen ser glada ut att se mig och lite lite sugna på fler barn? (JOOOOOOOOOOOOOOOOOO)

Vi får se hur det går för min moster i Nya Zeeland också. Trögt hittills men jag ger inte upp!

Jag var även en sväng till Göteborg igen. Vi var och kollade på en husutställning för att reka lite. Mamma och pappa är lite nyfikna på vad som finns på marknaden. Vi var inne i massa olika hus och jag skötte mig tiptop! Jag fick mycket beröm. Mest sov jag som ni ser på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar