torsdag 4 februari 2010

Sigge fortsätter sin avfallskarriär

Som alla vet är ju sopor jätteintressant. Därför har jag idag varit på studiebesök på tippen, eller som det heter på fint avfallsspråk, återvinningscentralen i Alingsås. Vi var och hälsade på pappas kollegor. Dom var jättetrevliga allihopa. Mest gosade jag med Krille. Han var mysig även om jag ser lite skeptisk ut.

Jag tror att den där store tuffe karln tyckte att jag var lite söt för han sa: "Nu blir 130 kg Ohlsson till gele". :) Jag tar det som något positivt!

4 kommentarer:

  1. Vad ksa man säga. Sigge vart toksöt! Man kan inte annat än att bli lite soft!

    Däremot svettades jag av nervositet efter att ha hållt den lille 2 ggr....Big Responsibility!

    Kanonkul att ni kom förbi =)

    SvaraRadera
  2. Det var jätteskoj att träffa dig med, som synes gillade Sigge dig skarpt. Och jag tycker att du var jätteduktig på att hålla bebis!
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Bra Sigge att du håller igång redan från början - det är svettigt i avfallsbranschen!!!
    - Hälsar din mammas jobbarkompis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Underbart fin bebis! Är så glad att det äntligen blivit tillökning i släkten, sen är man stolt över sin kusin också :) // Fredrik

    SvaraRadera