fredag 5 februari 2010

Min lunchdate

Idag var jag på BVC och snackade lite med tant Gullbritt. Idag är jag 3 veckor och 4 dagar gammal, jag hade gått upp precis ett kilo sedan jag föddes och växt 4 cm. Jag fick också godkänt på att "följa med blicken"-testet. Jag tror mamma blev väldigt nöjd med mig.

Jag hade också en väldigt trevlig lunchdate. Farmor kom och åt med mig på stan. Vi passade också på att lunchgosa.

Vi träffade också på Teodor vars föräldrar var i samma föräldragrupp som mamma och pappa. Han var lika stor som jag fast han är tre månader. Han föddes några veckor för tidigt. Hans pappa har just öppnat en kaffe- och fotobar i Alingsås. Han lovade att det var Alingsås godaste kaffe. Mamma smakade och det var väldigt gott.

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för lunchen nästa gång bjuder jag. Puss farmor

    SvaraRadera