fredag 19 februari 2010

Massor av kompisar, presenter och anmälan till skolan!

Det har varit två skojiga dagar tycker jag. Igår så var mammas ersättare på hennes förra jobb, Angelika, här i Alingsås och hälsade på. Hon hade sin dotter Felicia med sig. Hon är två månader äldre än vad jag är. Hon var väldigt söt, jag tänkte att jag kanske hade lite chans på henne. Men där var det tvärnit. Hennes mamma har redan sett ut hennes kommande flört, han är hela 6 år. Att alla tjejer alltid vill ha äldre killar...Suck.

Idag så var vi också på stan och åt först på en lunchrestaurang. Jag skötte mig finfint, sov hela tiden vilket uppskattades märkte jag efteråt. Sedan så gick vi en promenad som avslutades med en fika. Detta skedde i sällskap med Paula och Teodor som var i mammas och pappas föräldragrupp. Teodor verkar snäll tycker jag. Kanske kanske hamnar vi på samma dagis. Mamma och pappa har anmält mig till Montessoridagis Kotten som har en jättefin utegård, det har Teos föräldrar också gjort. Likaså är vi båda anmälda till Alingsås Montessoriskola redan. Hoppas vi kommer in där, det ska vara en jättebra skola. Och jag är synnerligen nöjd med mina föräldrar som är så framsynta. Hurra för dem :)
När vi kom hem så visade pappa mig alla fina presenter vi har fått från hans jobb. Bodysar, byxor och pyjamasar. Dom är snälla dom. Livet är härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar