tisdag 27 april 2010

Min första tjej?!



Jag har ju tidigare försökt att flörta in mig hos Flisan (Felicia) men det gick sådär. Hennes mamma har ju redan sett ut hennes kärlek vilket fick mig lite putt sist. (se http://siggehellstrom.blogspot.com/2010/02/massor-av-kompisar-presenter-och.html )

Men nu skötte jag mig riktigt bra, jag tror bestämt att Flisan mamma tyckte jag var riktigt mysig. Jippi! Och som ni ser på bilden så tror jag nog att Flisan börjar bli lite småförtjust i mig. Yeah, jag rockar!

Jag hängde med Flisans familj och min mamma i några dagar i Skåne. Vi shoppade och mös med hundarna. Jag fick många pussar av deras hundar så jag är nog inte allergisk, det är bra det!
När vi blev lite kinkiga så plockades det fram en sjungande anka som fick oss tysta på en gång och riktigt hänförda. Den var spännande. Bara så ni vet så önskar jag mig en sådan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar