onsdag 21 april 2010

Brådis brådis

Vilken start på veckan!!! I måndags var jag på första bebis-mamma träffen. Det var tio bebisar och föräldrar med. Vi fick massage av våra mammor. Vissa gillade det och vissa inte. Jag tyckte väl det var ok men det var mycket skojigare att titta på alla andra bebisar. Jag skötte mig som vanligt finfint och skrek inte en enda gång. Sen rusade klockan iväg så vi slängde oss iväg till nästa aktivitet som var babyrytmik. Som vanligt fick jag sitta i trygga tant Ingrids famn medan mamma förberedde fika. Tant Ingrid är van med barn...hon har 33 barnbarn.

Nu ska jag precis åka iväg till Skåne. Jag har övat på att säga skånska R så det ska nog gå bra för mig där. Hej dauu.

1 kommentar:

  1. Jag skall lära dig skånska R nästa gång voi ses. Kram, Monica

    SvaraRadera