måndag 10 maj 2010

Vårkänslor


Men vad härligt det är med vår. Jag har trots min ringa ålder fått krypa ner i sittdelen på min vagn. Jag tyckte helt enkelt inte att det var roligt att ligga ner längre. Och den går ju att fälla så när jag ligger ner så det blir fint fint. Min pappa försökte sätta ihop den i helgen men ville inte riktigt lyssna på mammas råd om hur man gör. Så han var inte så glad som bilden vill visa. Men det blev himla bra till slut. När vi tog en vårpromenad så passade vi på att titta in på vår nya tomt som vi har köpt. Den är nu utmätt, det ska bli superskoj att flytta dit. Det är många barn i min mammas mammagrupp och på öppna förskolan som bor på samma gata. Alldeles intill tomten låg den största vitsippesamling som vi någonsin har sett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar