onsdag 5 maj 2010

Och min första bild i tidningen..

Hej alla rockdiggers. Idag var jag på bild i tidningen. Jag tror min pappa blev lite stolt över bildtexten faktiskt. "ung rockdiggare". Det är ju hans dröm att jag ska ärva hans horribla (ok, viss vinkling från min mamma måste jag erkänna) musiksmak. Och kanske hans mardröm att jag ska ärva mammas musiksmak å andra sidan. Hur det än blir så har jag nu varit i tidningen med cool bildtext.

Sigge still rocks on!
(ni kan klicka på bilden för att få den i större format)

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att du kommer att behålla din goda musiksmak livet ut, ditt smile när Emric drog igång "I Love Rock N' Roll" på trummorna gjorde susen, ett bredare rocksmile har aldrig skådats...

    SvaraRadera
  2. Det ska börjas i tid med pressen, bra där

    SvaraRadera