måndag 17 maj 2010

Barnvagnsmaffia




Idag har jag hängt på restaurang med mina polare. Vi fullkomligt ägde stället. Och jag vet nu också vad som menas med barnvagnsmaffia. Vi var 7 polare som intog lunch på Tallhyddan i Alingsås med våra barnvagnar och mammor! Men det var så gott om plats så jag tror inte att någon hade ont av det. Dessutom så skötte vi oss alla finfint. Jag var den tröttaste och sov hela tiden. Min mamma var nog jätteglad för hon fick äta lunch helt i fred. Dock är det lite mer problematiskt än vanligt att äta för tant Gullbritt på BVC tror att jag kanske kan vara allergisk mot mjölkprotein så min mamma får inte äta som vanligt. Men det är bra för henne, no more Latte eller kakor. Det gör henne gott.

Hej då alla trevliga bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar