onsdag 23 mars 2011

Presenternas vecka

Jösses, det här är en bra vecka ska ni veta. Jag har fått massor av spontanpresenter. Och jag som bara är 14, 5 månader. Men det är kanske värt att fira?!?!?!

Först så fick jag ett jättespännande paket av min mormor på posten. Det var en finfin bok om en bondgård, sen en massa fina kläder och så presenter till mamma och pappa också. Det är ju roligt när alla blir nöjda.
Men inte nog med det. Sen dök morfar upp på blixtvisit. Jag tandaflinade lite, åt lunch på stan och så fick jag en present. En bok om en sjörövare. Sen var vi och tittade i nya huset. Vad fint mitt rum kommer att bli, nog för att jag får dela men det gör jag ju så gärna med mitt lillasyskon. Nu är det förresten bara 2 veckor kvar... Farmor har redan lovat att vara barnvakt till mig, skönt!!!




1 kommentar:

  1. oj! Bara två veckor kvar! Spännande Sigge! :) /Kram Nina och Siri

    SvaraRadera